Wednesday 22 February 2012

hectic wednesday! huhu

assalamualaikum.
sgt penat arini. days full with classes n belajaq smpai tepu arini! yeah.. nak jerit kuat2222!!
from 10am - 12pm class forensic medicine
then 12 - 2pm class cd
pastu ada lg.. 4 to 6pm patho musculo. class petang tu mmg dh berangan je la. nasib baik lecturer ensem..bukak jugak lah mata nih kan..hihihi.

PHYSICALLY I'M PRESENT SIR! BUT mentally full with foods n mybantal..haha..sory sir. what to do.. hahaha.

haa ni nak story..
between class gap td 2-4pm ingtkan dptla blk tdo..huhu..
lepas solat kt surau then my classm8 inform that my lecturer yg incharge for my intership call nk jmpa..
then kna la pg kn..

she told me that my apllication for hospital kepala batas, bertam has not been approve..huhu..
but then they suggest me to go intern at hospital pulau pinang..waaa.jauhhh..serabutt la penang. xnak!!
hopefully the other application for hospital SP nnt di approvekn.. sgt2 berharap ni..xnak jauh2 dr umah. nnt ada mkn free umah free bilik free yg sgt cozy..kn..haha. n duit minyak pn free..haha..no tollss  n save money alot!

DUIT TO BLH GUNA FOR SHOPPING!! the most n important ever..hahha

No comments:

Post a Comment